Általános lemondási feltételek
Egyéni vendégeink esetében amennyiben a vendégház ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a lemondási és módosítási feltételek a következők:
- A vendég a szállásfoglalásával, a foglaló vagy a foglalás teljes összegének kifizetésével elismeri, hogy a foglalási és lemondási feltételeket megismerte, és azokat elfogadja!
- Az aktuális csomagajánlataink a megjelölt minimum foglalható éjszakák számánál kevesebb éjszakára nem foglalhatóak.
- Kérjük, minden esetben vegyék figyelembe a megjelölt minimum éjszakák számát, különös tekintettel a kiemelt időszakokra.
- Jelen foglaló fizetési feltételek kizárólag egyéni foglalásokra vonatkoznak. Több szoba együttes foglalása csoportfoglalásnak minősül, melyre egyedi foglaló fizetési feltételek vonatkoznak, azt a visszaigazolásban a panzió feltünteti.
- A vendégház minden napi szobaár vagy csomagfoglalás esetén 40% foglalót kér. Utalvány, vagy akciós csomagár esetén az utalvány 100 %-át kéri előre kifizetni. A foglaló fizetésének határidejét a visszaigazolás tartalmazza.
- A foglalások lemondása esetén az alábbi szabályok érvényesek: Utalvány (kedvezményes csomagár - akció menüpont alatt) összegét lemondás esetén nem fizetjük vissza. Módosításra az érkezési dátum előtt 30 nappal van lehetőség szabad helyek függvényében. Amennyiben az utas későn egyeztet időpontot vagy csak az ő általa megjelölt időpont megfelelő az utalvány felhasználására, és a panzió által felajánlott szabad időpontokból nem tud választani, úgy a panzió nem köteles későbbi időszakban az utalványt beváltani, sem az utalvány visszatérítésére. Későbbi időszakban esetleges időszaki felár megfizetése mellett lehetséges az utalvány felhasználása, melyet a panzió határoz meg, Napi szobaárak vagy csomagárak foglalása (árak menüpont alatt) esetén 30 napon belüli lemondás esetén foglalót nem fizetjük vissza! Időpont módosítást is az utazás előtti 30 napig áll módunkban elfogadni. Amennyiben a lemondás a 31. napon történik, úgy a foglaló összegét visszautaljuk. (csoportfoglalás esetén a foglaló nem jár vissza) Amennyiben a vendég a megrendelt szolgáltatást nem veszi igénybe, nem mondja le, nem jelenik meg az érkezés napján, úgy az addig megfizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni, Amennyiben a vendég a visszaigazolt tartózkodási időn belül, egy későbbi napon érkezik meg, vagy egy korábbi napon távozik, köteles a teljes, megrendelt időszakra vonatkozó szállásköltséget megfizetni.
- Pandémia miatt csak országos korlátozás esetén tudunk eltérni a feltételektől. Tehát lemondást csak abban az esetben fogadunk el, ha korlátozásokat vezetnek be. Amennyi a jogszabályok védettségi kártya használatát teszik lehetővé, úgy az az utas felelőssége, ebben ez esetben nem hivatkozási alap a lemondásra. Kérném ezek figyelembe vételét!